بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین ، بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین ، بازاریابی اینترنتی

دلیل مهم بودن شبکه اجتماعی گوگل پلاس

دلایل مهم بودن شبکه اجتماعی گوگل پلاس- Google+

اگر تا سال گذشته از بیشتر بازاریاب ها درباره Google+ سؤال می کردید، با اشتیاق سر را به نشانه تأیید تکان داده و پاسخی همچون جمله مقابل به شما می دادند: «فعلاً این بهترین شبکه اجتماعی است و به بهینه سازی سایت شما کمک خواهد کرد». در نتیجه، برندها پا به عرصه می گذاشتند، برای خودشان پروفایل و حلقه های دوستی را ایجاد می کردند، و Google+ را به عنوان پلتفرم اجتماعی مرسوم در آن زمان برای بازاریابانی که به آنچه در اطرافشان می گذرد اهمیت می دهند، تثبیت می کردند.

ولی وقتی قدم به سال ۲۰۱۵ نهادیم اوضاع خیلی مبهم تر و نامشخص تر گشت. درحالیکه توییتر و فیسبوک در آنچه ارائه می دادند بسیار پیشرفت کردند و در کنار موارد دیگر، ویدئو و تحلیل های بیشتری را نیز به گزینه های خود افزودند، Google+ تنها به اضافه کردن سؤالات صحت و اعتبار اکتفا کرد. واقعاً چه کسی در Google+ به فعالیت می پردازد؟ آیا این همه ی آن چیزی است که انتظار می رفت Google+  باشد؟ و اینکه آیا با تضمین کمی که برای موفقیت آن وجود دارد، باز هم باید برندها پول و وقت و کوشش خود را صرف آن نمایند؟ 

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

دلیل اهمیت شبکه اجتماعی گوگل پلاس – Google+


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.