بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین ، بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین ، بازاریابی اینترنتی

لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی – قسمت دوم

لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی – قسمت دوم

۱۱) فیلکر (Flickr)

فیلکر، یک شبکه اجتماعی جهت مدیریت عکس ها به صورت آنلاین و برنامه ای کاربردی جهت به اشتراک گذاری، شهرت پیدا کرده است. فیلکر دو هدف اصلی را دنبال می نماید. هدف اول در دسترس قرار دادن عکس هایی که برای دیگران اهمیت دارد. هدف دوم ارائه روش جدید در سازمان دهی عکس ها و ویدئوها را بیان نموده اند.

آیکن VK۱۲) وی کی (VK)

وی کی شبکه ای بسیار شبیه به فیس بوک می باشد که در میان کشورهای اروپایی شهرت پیدا کرده است. این سایت قریب به صد میلیون عضو دارد. بسیاری از برندهای مطرح همچون کوکاکولا و سامسونگ در برنامه های بازاریابی خود از آن بهره می برند.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی – قسمت دوم







اسامی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی

اسامی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی

فیس بوک۱) فیس بوک (Facebook.com)

امروزه دیگر اکثریت جامعه با این شبکه اجتماعی آشنا می باشند و در میان دیگر شبکه های اجتماعی از رتبه بالاتری برخوردار می باشد. این شبکه اجتماعی بعنوان پررونق ترین شبکه در میان بیلیون کاربر خود می باشد. شرکت ها و سازمان ها می توانند صفحات تجاری در آن ایجاد نموده و محتواسازی نمایند.

۲) توییتر (twitter.com)توییتر

همانند فیس بوک، شبکه اجتماعی توییتر نیز در طی سالیان اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا نموده است و بعنوان منبعی که به روزترین اخبار در آن قابل مشاهده می باشد، تبدیل شده است. توییتر بعنوان یک میکروبلاگینگ محسوب می شود این بدان معناست که این وبسایت به کاربران اجازه می دهد پیام های کوتاهی را ایجاد نموده و بر روی پروفایل خود قرار دهند. توییتر همچنین اجازه می دهد این پیام بر روی شماره موبایل های افراد نیز ارسال شود.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

اسامی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی







اسامی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی

اسامی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی

فیس بوک۱) فیس بوک (Facebook.com)

امروزه دیگر اکثریت جامعه با این شبکه اجتماعی آشنا می باشند و در میان دیگر شبکه های اجتماعی از رتبه بالاتری برخوردار می باشد. این شبکه اجتماعی بعنوان پررونق ترین شبکه در میان بیلیون کاربر خود می باشد. شرکت ها و سازمان ها می توانند صفحات تجاری در آن ایجاد نموده و محتواسازی نمایند.

۲) توییتر (twitter.com)توییتر

همانند فیس بوک، شبکه اجتماعی توییتر نیز در طی سالیان اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا نموده است و بعنوان منبعی که به روزترین اخبار در آن قابل مشاهده می باشد، تبدیل شده است. توییتر بعنوان یک میکروبلاگینگ محسوب می شود این بدان معناست که این وبسایت به کاربران اجازه می دهد پیام های کوتاهی را ایجاد نموده و بر روی پروفایل خود قرار دهند. توییتر همچنین اجازه می دهد این پیام بر روی شماره موبایل های افراد نیز ارسال شود.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

اسامی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی







معرفی جدیدترین تکنیک های شبکه های اجتماعی

معرفی جدیدترین تکنیک های شبکه های اجتماعی در جهت برندسازی و بازاریابی اینترنتی

در رقابتی که میان برندها در حوزه تبلیغاتی وجود دارد، انواع شبکه های اجتماعی با سرعتی بیشتر از توییت مجدد یک پیام، لایک کردن و یا پین کردن توسط مشتریان به روز رسانی می شوند. لیستی از شبکه های اجتماعی که در این مقاله بدنبال تحلیل نکات آن هستیم عبارتند از Pinterest، Twitter، Facebook و Google .

به طور مثال در چند هفته گذشته Pinterest جستجوهای هدایتگر خود را پیشرفته تر نموده، توییتر پیام های گروهی را ایجاد نموده و فیس بوک مجددا بخش اخبار(News feed) خود را پاکسازی نموده است. بطوریکه وبسایت مگزین(Website Magazine) جزییات به روز رسانی های انواع شبکه های اجتماعی را به صورت هفتگی اعلام می نماید. جهت کمک به برندها و ماندگاری در سطحی که مورد انتظارشان می باشد نکات ذیل را در شبکه های اجتماعی خود در جهت بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان به روزرسانی نمایید.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

معرفی جدیدترین تکنیک های شبکه های اجتماعی







12 روش کلیدی در بازاریابی اینترنتی – قسمت دوم

12 روش کلیدی در بازاریابی اینترنتی – قسمت دوم

آموزش بازاریابی اینترنتی

۷) وبلاگ

با آمدن وبلاگ ها موجی از انتشار مطالب و محتوا به صورت آنلاین ایجاد گشت. وبلاگ ها نه تنها قابلیتی را ایجاد کردند که افراد بتوانند محتوای خود را سریع و به آسانی انتشار دهند بلکه حجم اطلاعات وسیعی از موضوعات مختلف را نیز فراهم آوردند. ساخت یک وبلاگ جهت تبلیغ وب سایت خود و ایجاد محتوا روش دیگری جهت افزایش ترافیک وب سایت می باشد.

از جمله وبلاگ های مهم شامل :

Blogger

Blogsome

LiveJournal

Typepad

WordPress

Xangna

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لیک زیر کلیک نمایید:

12 روش کلیدی در بازاریابی اینترنتی – قسمت دوم