بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین ، بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین ، بازاریابی اینترنتی

12 روش بازاریابی اینترنتی

12 روش بازاریابی اینترنتی – قسمت اول

موتورهای جستجو تنها روش نمی باشند

روش های مختلفی وجود دارد که بواسطه آن می توانید بازاری جهت وب سایت خود ایجاد نمایید و ترافیک را به سمت سایت خود سوق دهید. اکثر مردم در رابطه با بهینه سازی موتورهای جستجو شنیده اند و یا برخی تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو را می دانند. حال بایستی بدین نکته توجه نمود دیگر روش های بازاریابی یک وب سایت و کسب درآمد از اینترنت چگونه می باشد.

نمی توان تنها با روش بهینه سازی وب سایت توقع داشت موتورهای جستجو همچون گوگل به سوی سایت شما بیایند و رتبه سایتان افزایش پیدا نماید. این روش بسیار زمانبر خواهد بود در حالیکه روش های دیگر جهت افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد.

در ادامه به دیگر روش های بازاریابی اینترنتی می پردازیم.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

12 روش بازاریابی اینترنتی






بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی به چه معناست؟

بازاریابی الکترونیکی به معنای استفاده از اصول و تکنیک های بازاریابی از طریق رسانه های الکترونیکی و بخصوص اینترنت می باشد.eMarketing، Internet Markeing و Online Marketing اغلب با معنای مشابه تعریف می شوند.

بازاریابی آنلاین، فرآیند بازاریابی یک نام تجاری و یا برند است که شامل هر دو بازاریابی مستقیم و بازاریابی غیر مستقیم می شود و از تکنولوژی های مختلف جهت اتصال  کسب و کارها به مشتریانشان استفاده می نمایند. در نتیجه بازاریابی اینترنتی شامل تمام فعالیت هایی می شود که یک کسب و کار را، در گستره اینترنت با هدف جذب کسب و کار جدید، حفظ کسب و کار کنونی و توسعه هویت برند هدایت می کند.

رده های مختلف در بازاریابی:

۱) بازاریابی در سطح محصول

بازاریابی در سطح خدمات

۳) بازاریابی در سطح اشخاص

۴) بازاریابی در سطح مکان

۵) بازاریابی در سطح یک رویداد

۶) بازاریابی در سطح سازمان

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 بازاریابی اینترنتی به چه معناست؟